غیر فعال شدن حساب کاربری

شروع موضوع توسط mr.hyper ‏25 دسامبر 2017 در انجمن مشورت و راهنمایی

  1. mr.hyper

    mr.hyper New Member

    تاریخ عضویت:
    ‏25 دسامبر 2017
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    سلام
    من مسافر سرویس اسنپ هستم و به تازگی نرم افزارم غیر فعال شده و نمیتونم درخواست سرویس بدم. نرم افزارم 50 هزار تومن اعتبار داره و بابت این غیر فعالی هم از طرف اسنپ پیامکی نیومده برام.
    با پشتیبانی هم که تماس گرفتم میگه اینجا علت غیر فعالی را نوشته: سوء استفاده از نرم افزار و چیز دیگه ای نگفت. حتی گفتم علت را بگید تا توضیح بدم ولی چیزی نگفتند.
    خیلی فکر کردم ببینم که چیکار کردم که فکر کردند سوء استفاده کردم و فقط به این موضوع رسیدم که در یکی از اخرین سرویس هام که در خواست اسنپ داده بودم میزان توقف را 45دقیقه الی 1 ساعت زده بودم ولی چون کارم زودتر تموم شد ، توقف هم کمتر شد فکر کنم 25 دقیقه ولی دیگه نتونستم میزان توقف را کمتر کنم.
    به نظر شما به خاطر این موضوع منو غیر فعال کردند؟
    الان کجا باید برم و توضیح بدم بهشون تا نرم افزارم رو فعال کنند؟
    تلفنی هم گفتم بهشون، به نظر شما دوستان نباید قبل از غیر فعالی و یا حتی همون لحظه که غیر فعالم کردند یک پیامی چیزی بدن؟
    لطفا راهنمایی کنید تا من از غیر فعالی در بیام. ممنون
     
  2. Reza.mirpanj

    Reza.mirpanj Member

    تاریخ عضویت:
    ‏11 دسامبر 2017
    ارسال ها:
    14
    تشکر شده:
    4
    سلام
    فکر نمیکنم بخاطر همچین موضوعی غیرفعال شده باشی اینطور که تعریف کردی به نفع راننده و اسنپ بوده که جای 45 دقیقه 25 دقیقه کارت تموم شده مگر اینکه راننده یادش رفته باشه به موقع توقف و اتمام توقف رو بزنه و دیرتر زده یعنی جای 45 دقیقه 80 دقیقه شده یعنی بیشتر از اونی که گفته بودی به اسنپ اینطوری میشه بهش گفت سوع استفاده
     
Tags: