فرآیند رسیدگی به گزارش و امتیاز ها در اسنپ

شروع موضوع توسط SnappDriver ‏11 جولای 2017 در انجمن سیستم امتیاز دهی

  1. SnappDriver

    SnappDriver Member

    تاریخ عضویت:
    ‏14 ژوئن 2017
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    10
    بنا بر اعلام شرکت اسنپ فرآیندی که پس از ثبت گزارش‌ در اسنپ را آغاز می‌شود، بصورت زیر خواهد بود:

    راه‌های ارسال درخواست پشتیبانی

    در اسنپ به سه روش گوناگون می‌توان گزارشی را برای پشتیبانی فرستاد:

    1. برقراری تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی اسنپ
    2. فرستادن نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات هنگام امتیازدهی در پایان سفر
    3. مراجعه به بخش پشتیبانی در منوی سمت راست و بهره‌مندی از موارد آماده.
    rating-infographic-01.jpg
    آگاهی داشته باشید که برای افزایش سرعت در رسیدگی، درخواست تنها با یکی از سه روش بالا ارسال شود.


    فرآیند پیگیری

    بخش پشتیبانی اسنپ پس از دریافت گزارش، در ابتدا همگی درخواست‌های درون اپلیکیشن اسنپ یا تلفنی را به دو دسته کلیِ انتقادات و تقدیر از راننده تقسیم می‌کنه. بعد هر کدوم از بخش‌ها به بخش‌های کوچک‌تری دسته‌بندی و سرانجام بر پایه زمینه درخواست اولویت‌بندی می‌شوند. پس‌ازاین تقسیم‌بندی هر کدوم از این گزارش‌ها برای بخش‌های مربوطه ارسال و در حساب کاربری مسافر و راننده ثبت می‌شوند.
    rating-infographic-02.jpg
    پس از ارجاع به واحدی که مسئول رسیدگی به دسته بخصوصی از گزارش‌ها هست، بر پایهٔ اولویت به همگی موارد رسیدگی می‌شود. در بیشتر اوقات نیازی به تماس تلفنی نیست ولی اگر نیاز بود با کاربر مسافر یا کاربر راننده تماس تلفنی برقرار و یا پیامکی جهت اطلاع رسانی آغاز پیگیری ارسال می‌شود. بر پایهٔ نوع و اهمیت موضوع، با راننده یا مسافر خاطی تماس گرفته میشه که یا اخطار میدهند و یا در برخی موارد برای رفع مشکل احتمالی موقتا حساب کاربری رو غیر فعال میکنند.

    پس از اتمام رسیدگی، نتیجه گزارش و کار انجام‌شده به‌عنوان پیشینه، در حساب کاربری مسافر و راننده ذخیره می‌شود. در پایان پیامکی برای کاربری که درخواست پشتیبانی ارسال کرده بودند، مبنی بر پایان یافتن مراحل پشتیبانی ارسال می‌شود.

    پیامدها گزارش‌های مثبت و منفی مسافر برای راننده

    مسافر می‌تواند علاوه بر درخواست پشتیبانی برای پیش آمدهای احتمالی، در موارد مثبت هم برای رانندگان تقدیر ارسال نماید. شرکت اسنپ نیز بر پایهٔ نوع گزارش‌های مسافر و برابر جدول بالا از راننده تقدیر و یا او را جریمه خواهد کرد.
    rating-infographic-03.jpg

    برای ثبت یک گزارش موثر و مفیدی مد نظر قرار دادن موارد زیرخالی از لطف نیست.

    rating-infographic-04.jpg
     
    alis از این پست تشکر کرده است.
  2. جواد جمالی

    جواد جمالی New Member

    تاریخ عضویت:
    ‏31 آگوست 2018
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    سلام.بعضی وقت ها مسافران بدون مورد ب راننده نمره منفی میدهند و باعث پایین امدن امتیاز راننده میشوند راننده چگونه میتواند حق خود را ثابت کند؟